Benvinguda

Guai! Benvolguts nens, nenes, pares i mares. Aquest es el nostre bloc,on hi trobareu escrits de colònies, sortides, festes de l’escola i moltes més coses. Si voleu podeu fer comentaris o també podeu llegir els nostres escrits. Cada vegada que fem una festa, ens n’ anem de colònies etc… ho podreu veure aquí, en el bloc.

Entrant en aquesta pàgina podreu trobar: comentaris dels nens i nenes de 5è que han gaudit d’excursions i colònies, fotos,…. Dels comentaris, podreu veure el que diuen els alumnes i qui l’ha escrit, vés a saber qui l’escriu ,pot ser és el vostre fill, nebot ,nét ,cosí, o algun amic o amiga!! Val la pena entrar en aquesta pàgina. Espero que us agradi!

2 thoughts on “Benvinguda

1. jordina

ei ja fem 6è k be paro alhora ke malament jejejeje pk abiat farem 1 d’ eso i em fa una mika de por jejeje

2. sohalia