MIRAR L’ESPAI ET RELAXA? 3 Replies Us penjo una presentació sobre diverses imatges de l’espai! Ja em direu si us relaxa! [kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/svwqHhTQC5E" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
LAIA 9 novembre 2010 at 22:15 M’encanta aquesta cançó. Iolanda podries posar-la a la classe. Graciès!
laia 31 gener 2011 at 17:53 ES LA MILLOR DE TOTES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A I A L
M’encanta aquesta cançó.
Iolanda podries posar-la a la classe.
Graciès!
Es molt xula m agradat molt iolanda
ES LA MILLOR DE TOTES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A
I
A
L