😆 Avui a la classe dels negundus hem escollit el tema del projecte que treballarem els propers mesos.
Per fer-ho hem realitzat diverses votacions: primer cadascú ha proposat dos temes, després hem votat els dos dels quals ens agradaria aprendre coses, seguidament hem fet una tercera votació per desempatar els dos més votats i, per acabar, hem fet ús de l’atzar per decidir quin dels dos temes sortia escollit ja que hi ha hagut un segon empat.
Aquí us penjo algunes fotos de com ha anat el procés d’elecció!
Hola, això és un comentari. Per a esborrar un comentari només heu d’entrar i veure els comentaris de l’article, allí tindreu l’opció d’editar-los o d’esborrar-los.
gcesar
Quina il·lusió tornar a veure els meus alumnes!!!!!
Records petons i abraçades a tots i totes!!!!!!!
Patryk
A la classe de 4r ha guanyat l’espai
Patryk de la classe de 4t
Patryk
com mola l’espai
sergi
M’ha agradat molt les fotos i tambe la canço !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Es tot super xulo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alba
Magrada l’espai es molt xulo Iolanda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sergi
m’agrada tot i us a surtit el bloc molt be super bé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Patryk
A mi m’agrada molt l’espai també ets molt bona profesora
i guapa gracies als nens
sergi
estava a punt de guanyar els fantasmes pero ha guanyat l’espai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hola, això és un comentari.
Per a esborrar un comentari només heu d’entrar i veure els comentaris de l’article, allí tindreu l’opció d’editar-los o d’esborrar-los.
Quina il·lusió tornar a veure els meus alumnes!!!!!
Records petons i abraçades a tots i totes!!!!!!!
A la classe de 4r ha guanyat l’espai
Patryk de la classe de 4t
com mola l’espai
M’ha agradat molt les fotos i tambe la canço !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Es tot super xulo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Magrada l’espai es molt xulo Iolanda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
m’agrada tot i us a surtit el bloc molt be super bé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A mi m’agrada molt l’espai també ets molt bona profesora
i guapa gracies als nens
estava a punt de guanyar els fantasmes pero ha guanyat l’espai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M’ho vaig passar genial