iMagazine – 3r ESO

iMAGAZINE – 3rd ESO

Amazing work from our students!!! Take a look at the magazines they created in English class about different topics, doing interviews, giving tips, and reviewing events.

El projecte iMagazine a la classe d’anglès de 3r d’ESO ha sigut fantàstic gràcies a l’esforç de tots els alumnes, que tenint un nivell entre A1 i B1 han escrit, editat i muntat unes revistes molt interessants. A més, per les persones que tenen problemes visuals o de lectura, han gravat tots els articles. Per finalitzar, han creat 8 revistes incloent anuncis relacionats amb els temes dels articles.

A continuació podeu clicar en cada una de les revistes per llegir-les, després teniu alguns dels àudios com a exemple, a més de l’enllaç al Padlet (tauló d’anuncis en línia) on han anat penjant totes les feines durant el projecte per si voleu escoltar més àudios.

    

 

  

PADLET

Aquest article ha estat publicat en English, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *