Naturalisme?

El naturalisme pretenia anar una mica més enllà del que buscava l’art realista. Per entendre’ns, els naturalistes són com els metges, que concentren la seva atenció en allò que “no funciona bé”, en la malaltia, en els aspectes més malaltissos. Amb la intenció de resoldre’ls o, com a mínim, de mostrar on hi ha els problemes perquè els lectors en siguem conscients

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *