L’origen de La bogeria

Narcís Oller, tal com ell mateix explica a les seves Memòries literàries, comença a escriure La bogeria a partir de l’impacte que li produeix l’enterrament d’un client. Una escena que ell considera “deplorable”, afegit a els seus pensaments sobre les malalties mentals, són l’origen de la novel·la La bogeria

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *