6.1.- Ús de recursos ecològics i econòmics amb el suport de recursos digitals: Principals recursos emprats: folis i fulls, materials de l’alumnat i del seu propi estoig
6.2.- Valoració positiva per part de tots els implicats: professorat, alumnat, visitants externs, altres persones cooperants
6.3.- Renovació funcional de la biblioteca dins d’un pla més general d’Orientació i Biblioteca.-La funció de la biblioteca del centre entra en un projecte més ampli. Orientació i Biblioteca ja que si tenim una visió des de l’autonomia de l’alumnat i de les seves iniciatives. S’ofereix els serveis i els espais d’atenció a les famílies ( que denominem OASIS quan estan els pares i les mares i sobre tot a 1r ESO i 2n ESO) amb servei d’orientació a consultes des de l’aprenentatge dialògic i comunitari a estudiants de batxillerat en situació d’estada, aprenentatge servei i/o voluntariat. I una oportunitat a obrir a estudiants en pràcticum sobre el camp educatiu i a treballs de recerca de batxillerat i de final de grau en cicles de formació professional i d’estudis universitaris.
6.4.- Es generar recursos a favor de l’autonomia que es poden tenir a casa: ordinador, accés a internet, consulta a bibliografia, etc. però el servei OASIS a les famílies o els serveis i espais de socialització facilita l’autonomia social de l’aprenentatge, l’aprenentatge dialògic i les formes d’aprenentatge comunitari
6.5.- Gràcies a la col·laboració del professorat hem aconseguit la placa i tenim el protocol del Suport Vital Bàsic en el present curs. A més de la campanya vida neta.
6..6.- En el procés hem vist la necessitat de crear una eina de difusió de la iniciativa i de l’autonomia en les competències bàsiques, que té el nom de “”PuC?… i després canviat a “””PuC+?… (vegeu documentació de l’apartat 07 d’aquest recull
6.7.- A més de l’aplicació sistemàtica de xerrades sobre la Marató de TV3 cada any. Enguany el tercer curs dins un pla de sensibilització general per a la solidaritat a l’alumnat i tota la comunitat educativa.
Deixa un comentari