Programació

Per a l’educació obligatòria, s’identifiquen com a competències bàsiques les vuit competències següents:

Competències transversals

Les competències comunicatives:

1. Competència comunicativa lingüística i audiovisual

2. Competències artística i cultural

Les competències metodològiques:

3. Tractament de la informació i competència digital

4. Competència matemàtica

5. Competència d’aprendre a aprendre

Les competències personals:

6. Competència d’autonomia i iniciativa personal

Competències específiques centrades a conviure i habitar el món:

7. Competència en el coneixement i la interacció amb el món físic

8. Competència social i ciutadana

 

Competències pròpies de l’àrea:

la competència comunicativa

La competència oral

La competència escrita

La competència audiovisual

competència plurilingüe i intercultural

la competència literària.

 

La programació d’aula de la matèria de Llengua catalana 1 de Cicle Superior explicita inclou:

a)       Les competències pròpies de l’àrea i l’aportació de l’àrea a les competències transversals o específiques que fixa el currículm per a cada curs;

b)       Els objectius didàctics, és a dir, allò que s’espera obtenir de l’alumnat en acabar la unitat de programació;

c)       Els continguts de cada unitat de programació;

d)       Les activitats d’aprenentatge, que possibiliten l’aprenentatge dels continguts, l’assoliment dels objectius i el desenvolupament de les competències bàsiques.

e)       Els criteris d’avaluació com a referents fonamentals per valorar el grau d’assoliment de les competències bàsiques.

 

Unitat de programació: Escolta les llegendes !

Competències.

Objectius i continguts.

Activitats d’aprenentatge i criteris d’avaluació.

Temporalització. Atenció a la diversitat.

Valoració del treball.

Font:

Programació editorial Barcanova.

Llengua catalana 1 de Cicle Superior

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *