ANIVERSARI POL

El dia 4 de novembre va ser l’aniversari d’en Pol. Ja té 2anys!!!!!! Ho vam celebrar tots junts fent un dia diferent; a l’hora d’esmorzar en Pol va portar bimbitos amb nocilla per tots i després li vam fer una corona ben plena de gomets i uns dibuixos especials per ell. I per acabar vam fer una festa amb jocs de globos molt divertida. FELICITATS POL!!!!!!

FESTA DE LA CASTANYADA

Després de fer tots els panellets i portar les castanyes, el dia 31 vam celebrar la castanyada. A la tarda vam anar amb els nens i nenes de l’escola de Vallfogona i de Planoles i quan van arribar les castanyeres tots junts vam celebrar la castanyada. Vam cantar cançons, vam fer castanyes i vam probar un munt de plats típics de la tardor que havien fet els nens grans a l’escola durant el matí. Ens ho vam passar molt bé i vam compartir la festa amb els pares.