L’ESCOLA VA SOBRE RODES
Respon
QUIN GOIG, TOTS DE ROIG!
El dia 6 de maig de 2014 es va fer la cloenda dels Projectes compartits, en la que han participat les tres escoles de Súria, la d’Avinyó i dues de Manresa. Al llarg del curs s’han treballat tècniques de reciclatge i reducció de residus. A l’acte hi van assistir alumnes de cicle mitjà i cicle superior de l’escola, acompanyats de dues mestres.
![]() ![]() |