LA CLASSE DE LA NASA

Hola a tothom! Som la classe de la NASA i ens diem així perquè aquest curs vam triar treballar el tema de l’univers.

Aquest curs hem començat amb 9 alumnes. L’any passat només hi havia la Ilenia a 2n fins a final de curs que va arribar l’Alesha, cosina d’en Roger,  i en canvi aquest any a 3r som 6 alumnes: la Yanira, la Love, la Ilenia, l’Alba, l’Alesha i la Yasmin. A 4t som l’Emma, en Gerard i en Roger.

Al setembre vam passar molta calor i ens va costar esclafar motors.

A l’octubre ja estàvem més actius i amb més ganes de ritme escolar. Vam celebrar la Castanyada, i vam ballar i cantar. El dia 30 vam anar  a Calldetenes al teatre a veure una funció de llum i dansa. A alguns de nosaltres no ens va agradar, però a en Roger, a l’Alesha i a l’Isa, la nostra tutora, els va encantar.

Al novembre vam celebrar l’aniversari de la Yasmin, que va portar un pastís boníssim el dia 28.

Al desembre vam celebrar l’aniversari de l’Alesha el dia 4, però el dia 5 ens vam acomiadar d’ella perquè va marxar a Madrid a viure amb la seva família. Quin greu!

Estem contents perquè l’Isa ens fa espavilar molt!

Fins aviat!