EL DIA DE LA PAU I NO VIOLÈNCIA

La pau

imagen-006
LILI

El dia de la pau és per mi un dia molt important perquè els homes i les dones no ens tenim d’esbarallar, hem de solucionar els nostres problemes parlant i respectant els drets humans.

RESPECTE, NO VIOLÈNCIA,DIÀLEG…!

imagen-534
ANA CAROLINA PEREIRA DA LUZ

La Pau és el millor que hi ha al món.La Pau no té : intolerància,maldad

ignorància i violència…A la Pau hi ha: amistad,amor,perdó,generositat….

Desitjo que tot el món tingui  la Pau!

imagen-059
LIA CRISTHEL CAJAVILCA CORDOVA

El dia de La pau és el millor que hi ha al món . La pau és: l’ amistat, el compartir , la paciència , l’amor , la generositat, el perdó i totes  les cose ben fetes. Lo dolent és el no compartir, no ajudar als altres.

Desitjo que tot el món hi estigui d’acord!

imagen-063
ANDRESE

La pau és lo millor de la convivència dels homes. La pau representa el respecte i l’amistat, la genorositat i l’amor.

Tots junts hem d’estar amb la pau!!!

imagen-070

EL NADAL

Hem treballat el Nadal i com a manualitat hem fet un mural amb un arbre de Nadal, amb estrelles on hi havia els desitjos dels alumnes  i cada alumne ha realitzat una nadala i ha decorat la seva tapa de l’àlbum

copia-de-imagen-153 copia-de-imagen-157

LA TARDOR 2010

Hem treballat la tardor observant la natura, realitzant  un mural sobre la cançó: “La tardor que jo conec” i com a manualitat  una safata amb collage dels colors de la tardor i una fulla natural on hi havia el nom de l’alumne i la data.

mvc-022s1
mvc-029s copia-de-imagen-055