LES NOSTRES AULES CURS 2018-2019

P3 i P4: LA CLASSE DE LES TORTUGUES

Els alumnes de P3 i P4 som la classe de les tortugues. A P3 hi ha tres nenes i un nen: la Nora, la Sara, l’Ashley i en Cesc. A P4 som els mateixos del curs passat: la Gina, la Mar, l’Arlet, en Jan, l’Aleix, en Roger, en Narcís, en Yahya i en Pol. Ja hem après alguna cosa de les tortugues i en vam anar a veure a Garriguella.

P5: LA CLASSE DE LA TORTUGA TUCA

Els nens i nenes de P5 som la classe de la tortuga Tuca. Aquest curs som vuit alumnes, quatre nens i quatre nenes. Estem molt contents perquè ha vingut un company nou que es diu Nil.Tenim moltes ganes de descobrir coses noves de les tortugues. Ens agrada molt jugar a racons, fer manualitats i aprendre lletra lligada amb el nostre amic, el follet Tomàs.

CICLE INICIAL
Hola! Aquest curs, al Cicle Inicial, som 12 nenes! Ens agrada molt fer jocs d’equip i explicar les nostres aventures. Ens estem esforçant molt en fer bona lletra i llegir cada vegada millor. Ens ho estem passant pipa amb el projecte dels dofins.

CICLE MITJÀ

Som els alumnes de la classe de tercer. Som 8 alumnes, 5 nenes i 3 nens. Som alegres, divertides i molt guapes i guapos. Ens agrada molt la xocolata i les xuxes. Ens agrada molt: venir a l’escola, fer sortides, celebrar les festes, dibuixar, pintar i sobretot anar de colònies!

Som els nens i nenes de 4t. Som divertits, amables, simpàtics i mooolt xerraires.
Ens agrada fer plàstica, educació física, anar al pati amb els companys i aprendre molt.
També ens encanta fer presentacions amb l’ordinador, els lapbooks i la nostra biblioteca.

SOM LA COLLA CS

El grup cs són la colla dels 13+2, la colla dels grans i tenim unes mestres guais.
A la nostra colla ens respectem els uns als altres, respectem els torns de paraula, som molt riallers, mirem de donar bon exemple, escoltem els companys.
Ens agrada anar d’ excursió, ens agraden les festes i menjar crispetes.
Som companys respectuosos i ens ajudem molt en tot.
Som amables.
Som respectuosos amb el material.
Som una pinya.
Ens agrada fer power points.
Ens agrada fer treballs en grups (però millor si els triem nosaltres).

EXCURSIÓ A GIRONA

El dia 18 de novembre vàrem anar a Girona. Vam visitar el Museu d’Art, on vàrem fer l’activitat: el Museu en moviment. Després vàrem dinar i per la tarda vam passejar pel Barri Vell, on vam poder conèixer diferents llegendes de Girona.

EDUCACIÓ INFANTIL: SORTIDA A LA FUNDACIÓ MONA

Dimecres, 18 d’octubre, els alumnes d’Educació infantil vàrem anar a fer una visita a la Fundació Mona ( Riudellots de la Selva ). La Teresa ens va explicar una conte d’un ximpanzé per sensibilitzar-nos amb la vida d’aquests animals i la importància que estiguin en el seu propi medi. Vàrem fer una visita guiada per veure alguns ximpanzés i macacos. Descobrírem què mengen, com viuen, com dormen i moltes altres curiositats. Vam gaudir molt de la visita i també de les estones d’esbarjo en un parc fantàstic.

Aquí trobareu el recull d’imatges de la sortida –>

Publicat dins de Educació Infantil | Deixa un comentari

CALENDARI D’ADVENT DE CICLE MITJÀ.

Aquestes nenes i nens han fet uns detalls maquíssims.

Publicat dins de Cicle Mitjà | Deixa un comentari

SETMANA DE LA SALUT A EI I CI. FEM YOGA.

Una de les activitats que hem fet els alumnes d’Educació Infantil i de Cicle Inicial durant la Setmana de la Salut ha estat assistir a una classe de ioga amb la Ma Isabel Pérez. Moltes gràcies Ma Isabel!

Publicat dins de Cicle Inicial | Deixa un comentari

SETMANA DE LA SALUT A EI I CI. CONEIXEM LA FEINA DELS BOMBERS.

El dimecres 16 de novembre, els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial vàrem rebre la visita de dos bombers: en David i en Roger, que varen venir a parlar de la seva feina. Vàrem poder emprovar-nos el seu uniforme i pujar al seu camió. Fins i tot vàrem poder ruixar aigua amb les mànegues. Vam passar un matí molt distret i divertit.

Moltes gràcies David i Roger!

Publicat dins de Cicle Inicial, Educació Infantil | Deixa un comentari

SORTIDA A L’ESCOLA DE NATURA LA COLOMA.

Divendres, 21 d’octubre, els alumnes d’Educació infantil i de Cicle inicial vàrem anar a l’Escola de natura La Coloma, de l’Estartit. En Jordi i la Montse ens van acollir molt bé  i ens van ensenyar els animals que tenien i les feines de pagès i de pastor que  feien habitualment.

MUSEU DE LA MEDITERRÀNIA I DEPURADORA

El dia 3 de novembre vàrem anar al museu de Torroella a fer un taller anomenat “L’univers en una gota d’aigua”. Els alumnes van poder observar al microscopi i a la lupa binocular, la varietat d’éssers vius que es troben en una gota d’aigua. Després vam visitar la depuradora de Torroella.

JUDO A L’ESCOLA.

La setmana passada ens van visitar en Sergi i l’Ariadna, els dos formen part de l’equip Girona-Judo, i ens van ensenyar algunes de les tècniques més bàsiques d’aquest esport. Ens ho vam passar molt i molt bé, i esperem que puguin tornat el curs que ve.

Moltes gràcies!!

2016-05-018

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior | Deixa un comentari

ATZAR I PROBABILITAT.

Els nens i nenes de tercer estem treballant l’atzar i la probabilitat i vam fer el següent exercici. Vam fer tres grups, i cada grup tirava 80 vegades dos daus. Havien de sumar la puntuació dels dos daus i anotar-ho en una graella. Els resultats van ser els següent:

2016-05-06

Després entre tots vam omplir la següent taula:

Taula

I vam arribar a la conclusió que tot i que la puntuació que et pugui sortir en tirar dos daus és atzar, hi ha més possibilitats que la suma sigui 7.

taula2

A un dels grups li va funcionar!!

Publicat dins de Cicle Mitjà | Deixa un comentari