RECOMANACIONS DE LECTURES

La Biblioteca de l’Escola s’acomiada fins al proper curs amb el desig que es pugui tornar a obrir la Biblioteca a tot l’alumnat i mestres de l’Escola..

Ens agrada compartir-vos l’enllaç del butlletí editat pel Seminari de Bibliografia Infantil i Juvenil de Rosa Sensat amb una selecció de llibres i contes recomanats per a diferents edats. Gaudiu de l’estiu i sobretot LLEGIU MOLT!

Per què llegir?

L’Yingqian Chen, ex alumna de la nostra escola i germana de la Yingying Chen de 5è, ha guanyat el premi del concurs de vídeos organitzat des de la biblioteca de l’Institut Bosc de la Coma.

Es tractava de gravar un vídeo amb l’objectiu d’engrescar-nos a llegir. El resultat és realment bonic perquè la Yingquian fa referència als beneficis de la lectura i ens anima a endinsar-nos en el món màgic dels llibres. Tant de bo sigui així i, a partir d’ara, ja hi hagi més lectors i lectores!

Enhorabona, Yingquian, i a continuar promocionant la lectura! Us deixem l’enllaç perquè el pugueu veure.

Adéu Picanyol!

La setmana passada ens deixava el dibuixant, creador de l’OT EL BRUIXOT, Josep Lluís Martínez Picañol. Tothom el recordarà per les tires còmiques  que va publicar durant 42 anys a la revista Cavall Fort, amb el súper buixot Ot de protagonista. A l’info K ens expliquen qui era en Picanyol.
També us convidem a gaudir de l’Ot el Bruixot en la següent presentació. (Cliqueu sobre el dibuix)