Viatge a València

Els dies 4, 5, 6 i 7 d’abril els alumnes de 6è van fer el seu esperat i desitjat viatge de final de curs.

Com ja és tradició, vam sortir d’Oliana de bon matí i a l’hora de dinar vam fer una parada a Peníscola, on vam visitar el seu casc antic. Al tornar a reprendre el  viatge, vam fer una nova parada a les coves de Sant Josep a la Vall d’Uixò.

Ja a València, on  vam estar el dimarts vespre, dimecres i dijous vam visitar l’oceanogràfic, la ciutat de les arts, el museu faller, el casc antic i el parc natural de l’Albufera.

I finalment, ens quedava el dia estrella de la sortida, el divendres que tornàvem i fèiem parada a Port Aventura, durant tot el dia!

En definitiva,  un viatge i una experiència genial per tots els alumnes de 6è, que de ben segur recordaran per sempre més.

rde3

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *