COM PODEM AJUDAR AL JORDI A CONÈIXER MILLOR CATALUNYA?
PLANIFICACIÓ:
Criteris d’avaluació:
- Identificar els trets d’identitat de Catalunya..
- Descriure els diferents tipus de paisatge de Catalunya.
- Utilitzar els signes de puntuació (punt, coma, dos punts, cometes) en la producció d’un text descriptiu.
- Saber utilitzar les majúscules correctament.
- Construir frases senzilles amb concordança entre determinant, substantiu, adjectiu i verb.
- Conèixer l’alfabet per tal de poder buscar paraules al diccionari.
- Elaborar i interpretar gràfics de barres, pictogrames i climogrames a partir de les dades del clima de les diferents províncies treballades.
- Elaborar un documental explicatiu.
FULL DE RUTA
PLANIFICACIÓ
Criteris d’avaluació:
- Identificar els trets d’intentitat de Catalunya.
- Descriure els diferents tipus de paisatges de Catalunya.
- Utilitzar els signes de puntuació (punt, coma, dos punts, cometes) en la producció d’un text descriptiu.
- Saber utilitzar les majúscules correctament.
- Construir frases senzilles amb concordança entre determinant, substantiu, adjectiu i verb.
- Conèixer l’alfabet per tal de poder buscar paraules al diccionari.
- Comprender textos a partir de la utilización de técnicas ILEC.
- El·laborar i interpretar gràfics de barres, pictogrames i climogrames a partir de les dades del clima de les diferents províncies treballades.
- Comparar la demografia amb l’extensió de la comarca o territori
DESENVOLUPAMENT
Després d’investigar i cercar informació sobre les 4 províncies ens vam centrar en punts claus sobre cada una d’elles.
. Barcelona: la capital i belluga molts diners.
. Tarragona: seu de la cultura castellera i gran impacte del floklore català.
. Lleida : viu envoltada d’arbres fruiters.
. Girona: hem descobert què hi han volcans i les característiques de la Costa Brava.
i vam preparar un petit TN per donar explicacions al Jordi
PER QUÈ TENIM ÓRGANS DOBLES I ALTRES NO?
PLANIFICACIÓ
Criteris d’avaluació:
- Conèixer els diferents sistemes que formen el cos humà.
- Anomenar les parts importants de cada un del sistemes.
- Saber la funció de cadascun del sistemes.
- Pendre consciència de com tenir cura del nostre cos.
- Mostrar-se creatiu en l’elaboració del producte final.
- Dur a terme les tècniques de treball cooperatiu.
- Preparar i fer un bon discurs oral.
A través d’un taller manipulatiu i experimental, hem estudiat la nutrició humana aprenent tots els aparells relacionats: digestiu, respiratori, circulatori i excretor, tot
muntant les diferents parts amb materials reciclats, experimentant amb el
funcionament a través d’unes maquetes i realitzant un experiment. Mitjançant una activitat més sensorial i de descoberta hem aprés com funciona el sistema nerviós i hem descobert els sentits del gust, l’oïda, l’olfacte, el tacte i la vista.
A més d’entendre el moviment del cos relacionant-ho amb l’aparell locomotor.