SORTIDA MOLÍ PAPERER

El passat divendres vam fer una sortida a Capellades, tot visitant el Molí Paperer.

En arribar vam tenir una estona de joc lliure en el parc un cop vam acabar d’esmorzar.

I després vam fer un recorregut per les diverses sales del museu coneixent  la història del paper: els antecedents, la invenció del paper, els molins paperers, el procés d’elaboració artesanal, i la fabricació actual. I vam finalitzar la visita  amb un taller on cada nen/a va elaborar tres fulls: un de paper blanc, un de reciclat i un de color verd amb diferents filigranes.

Un dia ple d’aprenentatges i descobertes per donar resposta al nostre nou projecte!

COLLIDA I VENDA DE CALÇOTS

Durant tot el primer trimestre , els nens i les nenes de l’escola han plantat, calçat, regat i cuidat un bon bancal de calçots.

Un cop collits pes infants de 4t , els vam posar a la venda a la porta de l’escola, acompanyats de delicioses receptes creades per ells i elles.

Volem agrair a totes les famílies i a tota la comunitat educativa la col·laboració en el projecte, i que amb els guanys farem la plantada dels productes d’estiu!

GRÀCIES A TOTS I TOTES PER FER ESCOLA!

SORTIDA TORRELLES

A través d’un joc interactiu d’enigmes i pistes, van viure  un gran REPTE… Construir un mapa gegant de Catalunya amb peces magnètiques. En la cerca de la Comarca perduda, vam recórrer  l’exposició de maquetes de manera grupal, fomentant així el treball en equip.

La recerca de les pistes per obrir els baguls va ser molt divertida i vam aprendre molt!

Vam acabar amb un simpàtic recorregut en tren per entremig de les maquetes.

CARNET LECTOR

Carnet lector a l’estiu

Després de finalitzar el curs passat amb diverses activitats a la biblioteca de l’escola, es va proposar a l’alumnat que actualment està realitzant quart, cinquè i sisè, una activitat per poder continuar gaudint de la lectura a l’estiu, que consistia en omplir un carnet lector durant les vacances.

A principi de curs, en fer entrega d’aquest carnet van tenir una grata sorpresa i van poder gaudir d’una activitat a la biblioteca en la que s’ho van passar genial!

Arts in Enghish – Antoni Tàpies-

During this trimestrer we were working around a very famous catalan artist, Antoni Tàpies. We learnt a lot about him and his carreer, his most famous artworks and some of his symbols and caracteristics in paintings and sculptures. We create a big painting in cooperative groups and at the end we create spectacular sculptures that are now exposed in our school hall.

This is a project based on the GEP-CLIL metodology.

If you want to see how we did it, click to the link below.

ANTONI TÀPIES ARTWORKS

Trailers d’històries inventades

Als grups interactius de llengua els superpatates han creat uns trailers i els han representat gravant-se i fent fotos amb els ipads. Primer van escriure unes històries i després les van representar en grup, de forma visual utilitzant l’aplicació dels booktrailers.

Aquí teniu els vostres vídeos: EL COFRE MISTERIÓS DE LA PAPALLONA, UN COFRE MÀGIC, LA BANDA DE MÚSICA TERRA ENDINS, UNA NENA NOVA A L’ESCOLA, ELS ANIMALS I EL MARC, EL NIL I EL COFRE.

TRAILERS

SORTIDA VALLGORGUIA- CAN CABIROL

Preparats per la ultima sortida de tot el dia de 3r !!!

Inici d’un nou projecte sobre el nostre planeta Terra , que en s situarà en l’Univers , d’una manera vivencial. Comprendrem el Sistema Solar, els seus planetes i
els satèl·lits d’aquests a través de les explicacions dinàmiques en un entorn natural prop del Montseny
Pugem a bord, tripulació?