Estora del cicle inicial

Els nens i nenes de cicle inicial han començat la confecció d’ una gran estora al mig del Hall (vestivol).
Es la cloenda del curs i en ells sortiran totes les activitats que han anat fent al llarg del curs.
Aqui teniu tres trossets que ja estan acabats, ja anirem ampliant tan punt vagin acabant de fer-la.
Oi que és molt bonica?
AQUI TENIU L’ ESTORA ACABADA

p1010027

L’ escola surt al carrer

Dins al setmana cultural de Sant Jordi, varem fer un concurs de pintura ràpida.Tots els nens i nenes de Primaria de l’ escola varen sortir a fer dibuixos del poble, alguns varen dibuixar l’ església, d’ altres varen anar a la plaça de l’ ajuntament o a la plaça de les Melies. Va ser un dia diferent i varen fer uns dibuixos molt bonics.
Mireu que concentrats que estaven!!!

SORTIDA DE GERMANOR

PARC DE SANT SALVADOR A SANTA COLOMA DE FARNERS

Ha sigut un bon dia i ens hem divertit molt.
Es un parc molt relaxant, eln nens i nenes d’ Educació Infantil hem anat fins a la font de Sant Salvador i a fer un passeig a la vora del riu.
I els nens i nenes de Primaria han anat fins a l’ ermita de Nostra senyora de Farners i els més agosarats han pujat fins al Castell de farners.
Mireu quins paisatges !!!

Quan haguem recullit totes les fotos que varem fer ja us farem un album !!!

Aqui teniu el album de les fotos que hem recullit fins ara, si en portem més ampliarem l’ album.

Sant Jordi

CURSA DE SANT JORDI
Pel matí cursa de Sant Jordi ……..Eiiiiiiii el temps ens ha fet una mala passada, no hem pogut anar al passeig maritim ni a la platja, però hem fet la cursa al pati.
També voliem anar a veure la fira de llibres i roses, però el temps no ho ha permès.
Aqui teniu unes imatges d’aquests atletes.

ENTREGA DE PREMIS PELS MURALS i AUDICIÓ de POEMES DE SANT JORDI

Per la tarda hem fet entrega de Premis pels murals elaborats per sant Jordi, han sigut tan bonics que era molt dificil de triar i tots hem tingut premi.
També hem recitat alguns poemes de sant Jordi i el Parvulari ha tancat l’ acte amb una cançó, que aquest any ha sigut molt adhient.
SURT SOL SOLET
TOTS TENIM FRED
VINE PER SANT JORDI
VINE SOL SOLET !

Festa de les escoles a Hortsavinyà!

Els alumnes de cinquè hem anat d’excursió a Hortsavinyà, al Montnegre. Allà ens hem trobat amb altres nens i nenes d’altres escoles de Pineda i rodalies.
La primera activitat que hem fet ha estat pintar sobre paper acetat. A partir dels tres colors bàsics, hem pogut fer barreges i pintar amb tots els colors. Després, hem fet un joc de paraules i hem hagut de completar uns mots encreuats gegants. La tercera activitat ha estat molt divertida, perquè ens han deixat jugar amb uns jocs molt enginyosos, fets amb materials reciclats. Per últim, i per anar fent gana, hem anat a fer un tomb pel bosc amb en Toni. Ens ha explicat moltes coses sobre el Montnegre i la seva fauna i flora.
Finalment, la cloenda de la festa ha estat sorprenent: l’ajudant del Mag Lari ens ha fet un espectacle de màgia divertidíssim. El dia ens ha acompanyat i ens hem divertit molt!

Setmana cultural Sant Jordi

Atenció tots i totes ja estem preparant la setmana cultural, ja falta poc per Sant Jordi,aviat us informarem de totes les activitasts programades per l’ ocasió.
Per anar fent boca i estar ben informats podeu entrar en aquesta web . Es un portal on podras trobar informació de sant jordi així com jocs, postals, com fer una flor o la llegenda de sant Jordi.Que us divertiu!!!

Festa dels aniversaris!!!

L’ ultim dia de classe abans de les vacances de Pasqua, el Cicle Inicial va celebrar la festa dels aniversaris.
Tots els nens varen col·laborar portant alguna cosa per la festa, com podreu veure a les fotos varen ser esplendits
Moltes gràcies a tots els pares i mares que vareu col·laborar!!!

Aqui podeu veure un album amb algunes de les activitats que han fet al Cicle inicial.Pels que no ho sabeu us direm que
el nom de la classe de Primer i Segon és dels Gegantets de Pineda de Mar, doncs aquest any es dediquen a estudiar el món geganter.