Avui els avis del Quirze ens han portat la seva caixa dels records. Ens han explicat la seva història de petits, hem vist objectes com una càmera de fotografiar i el que més ens ha apassionat, un tocadisc i uns quants discs. Ha estat genial! Quina ballaruca!