ELS TALLERS DEL CIRC

Bon dia famílies,
avui hem començat els tallers del circ. Entre malabaristes, músics, acròbates i pallassos ens ho hem passat d’allò més bé.
Mireu! Però, encara ens queden tres dies de tallers per conèixer moltes coses del circ.

Quant a Meritxell Mas

“M’ho van explicar i ho vaig oblidar, ho vaig veure i ho vaig comprendre, ho vaig fer i ho vaig apredre”.
Aquest article ha estat publicat en General, P3, P4, P5. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *