Què dir de Sant Jordi? És una de les festes més boniques que tenim a Catalunya. Llibres, roses, poesies, sardanes… s’han vist, sentit i viscut tot el dia per la nostra escola. I les mestres, a la tarda, ens han preparat una representació de la llegenda de Sant Jordi per a tots els nens d’infantil. Quin tip de riure!