SANT JORDI 2015

Què dir de Sant Jordi? És una de les festes més boniques que tenim a Catalunya. Llibres, roses, poesies, sardanes… s’han vist, sentit i viscut tot el dia per la nostra escola. I les mestres, a la tarda, ens han preparat una representació de la llegenda de Sant Jordi per a tots els nens d’infantil. Quin tip de riure!


Quant a Meritxell Mas

“M’ho van explicar i ho vaig oblidar, ho vaig veure i ho vaig comprendre, ho vaig fer i ho vaig apredre”.
Aquest article s'ha publicat dins de General, P3, P4, P5 i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *