A la classe sabíem poques coses de les granotes però la Carla ens en ha ensenyat un munt. Sabeu que la seva llengua és retràctil? Que són amfibis? d’on neixen? com és la seva pell? que ens poden contagiar de salmonel·la?
Hem après moltes coses, però no ens ha quedat clar una cosa… si un dia trobem una granota i li fem un petó es convertirà en príncep blau?
Gràcies Carla!
P5- CONFERÈNCIA “LES GRANOTES”
Aquest article s'ha publicat dins de P5 i etiquetat amb conferència, P5. Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.