P5- CONFERÈNCIA “LES GRANOTES”

A la classe sabíem poques coses de les granotes però la Carla ens en ha ensenyat un munt. Sabeu que la seva llengua és retràctil? Que són amfibis? d’on neixen? com és la seva pell? que ens poden contagiar de salmonel·la?
Hem après moltes coses, però no ens ha quedat clar una cosa… si un dia trobem una granota i li fem un petó es convertirà en príncep blau?
Gràcies Carla!

Quant a Meritxell Mas

“M’ho van explicar i ho vaig oblidar, ho vaig veure i ho vaig comprendre, ho vaig fer i ho vaig apredre”.
Aquest article s'ha publicat dins de P5 i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *