A EDUCACIÓ INFANTIL JA HEM COMENÇAT ELS RACONS!

A educació infantil ja hem començat els racons internivells. Els dimarts ho fem els grups B (P3-B, P4-B i P5-B) i els dijous els grups A (P3-A, P4-A i P5-A). Tal i com us ho vam explicar en el fulletó es tracta que tot jugant aprenguem un munt de coses.
Mireu la nostra presa de contacte amb cadascun d’ells!

Quant a Meritxell Mas

“M’ho van explicar i ho vaig oblidar, ho vaig veure i ho vaig comprendre, ho vaig fer i ho vaig apredre”.
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *