A educació infantil ja hem començat els racons internivells. Els dimarts ho fem els grups B (P3-B, P4-B i P5-B) i els dijous els grups A (P3-A, P4-A i P5-A). Tal i com us ho vam explicar en el fulletó es tracta que tot jugant aprenguem un munt de coses.
Mireu la nostra presa de contacte amb cadascun d’ells!
A EDUCACIÓ INFANTIL JA HEM COMENÇAT ELS RACONS!
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.