Hola families,
[vimeo]http://vimeo.com/61634436[/vimeo]
El dia de la no violència es celebra el 30 de gener, en commemoració de l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi.
El dijous 28 de febrer a la tarda a la nostra escola vàrem fer ressò sobre aquest dia perquè nois i noies de 1r d’ESO de la Salle ens varen fer algunes activitats per reflexionar sobre la Pau. Aquestes activitats eren en anglès.
Va ser una tarda molt divertida: teatre, cançó i un mural amb l’estampació de les nostres mans.
Per finalitzar ens van posar un llacet groc a la samarreta.
Aquí teniu la lletra de la cançó:
Frienship
Come on and hold hands, let’s sing ( tres vegades)
Let’s sing in the friendship ring.
A l’àlbum del Picasa podeu trobar totes les fotos.
