TALLER SOBRE LA PAU

Hola families,

[vimeo]http://vimeo.com/61634436[/vimeo]

El dia de la no violència es celebra el 30 de gener, en commemoració de l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi.

El dijous 28 de febrer a la tarda a la nostra escola vàrem fer ressò sobre aquest dia perquè nois i noies  de 1r d’ESO de la Salle ens varen fer algunes activitats per reflexionar sobre la Pau. Aquestes activitats eren en anglès.

Va ser una tarda molt divertida: teatre, cançó i un mural amb l’estampació de les nostres mans.

Per finalitzar ens van posar un llacet groc a la samarreta.

Aquí teniu la lletra de la cançó:

Frienship

Come on and hold hands, let’s sing ( tres vegades)

Let’s sing in the friendship ring.

A l’àlbum del Picasa podeu trobar totes les fotos.

Aquest article ha estat publicat en P5. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *