La Classe de 6è B estrena Bloc!!
Ja el tenim en ple funcionament i estem tots molt animats!! Esperem que el trobeu interessant.
Tothom queda convidat a donar-hi un cop d’ull i comentar les nostres entrades.
Per accedir al Bloc de la Classe de 6è B cliqueu al següent link: http://classe6eb.blogspot.com/
hola! el meu fill ismael dintre de un mes vindra a aquesta escola