El divendres 11 d’octubre d’enguany, els alumnes de 4t, vam anar a Castellar de n’Hug on ens ho vam passar “pipa”!!! Uns monitors molt eixerits i simpàtics ens van montar un circuit pel poble. Després vam visitar el museu del pastor i vam enfilar el camí cap a les Fonts del Llobregat. Més tard vàrem fer el trajecte fins arribar als Jardins Artigues amb un trenet molt “coquetó” . Després de visitar els Jardins tornàrem a agafar el tren fins a la Pobla de Lillet on vàrem dinar al parc Xesco Boix.
SORTIDA A LES FONTS DEL LLOBREGAT
Leave a reply