Eleccions als Consells Escolars

Des del Centre es té interès que les famílies participin d’una manera més plural en els òrgans de govern del Centre, i l’oportunitat es presenta justament ara en el moment de la renovació del Consell Escolar.

Com sabeu, cada dos anys es preceptiu fer la renovació mitjançant eleccions per sectors. Per poder accedir a les votacions haureu de comprovar que estigueu degudament inclosos al Cens de pares exposat al Pavelló del Pati Nord. Si no fos així haureu de fer la vostra reclamació a secretaria per modificar les dades.

Us presentem a continuació  el calendari del procés electoral per elegir els membres del Consell Escolar del nostre centre  (Resolució ENS/2172/2016).

ELECCIONS CONSELL ESCOLARurna-5

CURS 2016/2017

CALENDARI DEL PROCÉS ELECTORAL

• 7 de novembre: Anunci convocatòria d’ eleccions
  • 7 de novembre: Publicació del cens electoral
  • 8 de novembre: Reclamacions al cens electoral ( si s’ escau)
  • 16 de novembre: Constitució de les meses electorals
  • 16 de novembre: Publicació de les resolucions a les reclamacions del cens
  • 21 de novembre: Últim dia per a la presentació de candidatures dels diferents

sectors.

• 22 de novembre: Publicació de les candidatures dels diferents sectors.
  • 30 de novembre: Celebració eleccions a Consell Escolar, sector professors i PAS
  • 29 de novembre: Celebració Votacions-eleccions a Consell Escolar

sector pares/mares

(horari: de 9 a 10h., de 12:30 a 13:30h i de 15 a 16:30h)

• 14 de desembre: Constitució Consell Escolar

Us informem que a secretaria estan els impresos corresponents a la presentació de cada candidatura.

Per a qualsevol aclariment adreceu-vos a direcció  en l’ horari de secretaria

Després de la Festa Major, el dimarts 13 de setembre, ens retrobarem per començar un nou curs.

CALENDARI ESCOLAR curs 2016-2017

1 Calendari Escolar 2016-2017

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ, CURS 2016-2017

JORNADA DE PORTES OBERTES

EL DIMECRES DIA  9 DE MARÇ  SERÀ LA JORNADA DE PORTES OBERTES DE L’ESCOLA.

HORARI:

1r.  TORN  =  12h.

2n. TORN  =  15:10h.

Dia de lliure disposició

Recordeu que el dilluns 8 de febrer és dia de lliure disposició,

per tant l’escola romandrà tancada.

Carnaval 2015

El proper divendres 5 de febrer per matí, l’AMPA prepararà una xocolatada per tots els alumnes a l’hora del pati, per tant no caldrà que portin esmorzar.

A la tarda els nens i nenes poden venir disfressats. El tema triat aquest curs ha estat el de personatges fantàstics i mitològics:

fades, déus, deesses, gnoms, follets, sirenes, àngels, dimonis, unicorns, nimfes, mags, ogres, trolls, dracs, etc…

FESTIVAL DE NADAL

Us informem que el FESTIVAL DE NADAL tindrà lloc els dies 17 i 18 de desembre en el CEM El Turó a les 15:15h. Les actuacions quedaran distribuïdes de la següent manera:

Dijous, 17 de desembre: Educació Infantil i Cicle Inicial

Divendres, 18 de desembre: Cicle Mitjà Cicle Superior

Més endavant us informarem de mes detalls

Recordatori dia festiu de lliure disposició

Us recordem que el dilluns, 7 de desembre , és un dia de lliure disposició i el dimarts dia 8 és festiu, per aquesta raó, la nostra escola romandrà tancada aquests dos dies.

Beques: Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu per al curs 2015-2016:

• Ajuts directes per a alumnes (inclosos els que tenen TDAH) que necessiten suports determinats i atencions educatives específiques derivades d’una discapacitat o d’un trastorn greu de la conducta, durant tota l’escolarització o només durant un període.
  • Subsidis per a necessitats educatives especials derivades d’una discapacitat o un trastorn greu de la conducta per a famílies nombroses.
  • Ajuts per a programes específics complementaris a l’educació reglada per a alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu associat a altes capacitats intel·lectuals.

Termini per presentar la sol·licitud: del 2 d’agost al 30 de setembre de 2015

A qui va dirigit:

A alumnes d’educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, batxillerat, cicles formatius de grau mitjà o superior, ensenyaments artístics professionals, formació professional bàsica o programes de formació per a la transició a la vida adulta, que presenten una necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorn greu de la conducta o a causa de les seves elevades capacitats intel·lectuals.

Sol·licitar l’ajut   Clica AQUÍ pe descarregar formulari de sol.licitud