PLA DE CONSUM DE FRUITA A L’ESCOLA

Dins del Pla de consum de fruita a l’escola, aquest any sols es distribuirà fruita a cicle inicial i cicle mitjà.

El programa s’iniciarà el proper mes de novembre , amb un lliurament de tres peces de fruita i una hortalissa, les dates resten pendents de concreció. S’anirà informant a les famílies.
Fruita a les escoles. El secret de Dayta