La Policia Local de Santpedor fa xerrades a les escoles contra el ciberassetjament
05.04.2013
REDACCIÓMANRESA La Policia Local ha iniciat un programa de xerrades als centres educatius de Santpedor per tal d’informar els nois i noies dels riscos que implica un ús inadequat d’Internet, com ara el ciberassetjament. Les primeres sessions s’han portat a terme entre dimecres i ahir a l’escola Riu d’Or. Han tingut la participació d’un total de 79 nois i noies de 5è i 6è de primària.
Aquestes xerrades complementen la tasca pedagògica que, en el cas d’aquest centre, ja es desenvolupa al final del cicle de primària per tal de donar pautes d’utilització d’Internet.

Podeu consultar l’article també en el format de Regió 7- Digital: