Ha arribat el Carnestoltes
i el febrer s’ha esvalotat….
Els alumnes grans de la nostra escola ens van convidar el passat divendres 8 de febrer a portar un barret o una perruca i venir així guarnits a l’escola.
Ha arribat el Carnestoltes
i el febrer s’ha esvalotat….
Els alumnes grans de la nostra escola ens van convidar el passat divendres 8 de febrer a portar un barret o una perruca i venir així guarnits a l’escola.