AGRAÏMENT DE LA CAMPANYA DE RECOLLIDA DE ROBA

glor agraiment

Estimats pares, alumnes i professors,
Des de GLORR Fundació us agraïm la col·laboració rebuda en aquesta campanya de primavera de recollida de roba i calçat efectuada en el vostre centre educatiu.
Ens heu facilitat la tasca de difusió de la mateixa, el repartiment i la recollida de les bosses situant-les en un lloc de fàcil accés.
Malauradament, durant aquest curs 2014 – 2015, seguim rebent moltes peticions d’ajudes a través dels Centres Educatius, Serveis Socials i altres entitats.
Desitjaríem seguir contant amb la vostra col·laboració a la propera campanya de tardor.
Per a més informació podeu consultar la nostra pàgina web www.glorr.org

Salutacions,

CONVERSES A L’ESCOLA

El dimarts 2 de juny un bon grup de mares, pares i mestres (més de trenta) ens vàrem trobar a l’escola per poder preparar un esmorzar pels alumnes pel dijous, tot coincidint que ens venia a veure el Marcel Gros i ens oferia un espectacle regalat pel Bibliobús.

Els vàrem proposar de fer MOUSE, i no va ser tasca fàcil. Hi havia dos tipus de mouse, el de maduixa i el de xocolata. D’un tipus en volien 37 persones i d’altre 63.

La recepta la vàrem extreure d’un vídeo del Youtube i la vàrem haver d’adaptar al nº exacte que necessitàvem. Bàscules, provetes, mesuradors, …. ens van ajudar a sortir-nos-en.

Al final es va tenir un moment per poder parlar de la matemàtica que hi ha al darrera de l’activitat i de com incideix en el creixement i en la construcció del coneixement.

Us deixem unes fotos!

Per cert, tothom va trobar boníssims els Mouse, fins i tot el Marcel Gros.

REFLEXIÓ: FOTOS AL BLOC?

Benvolguts,

Arrel de les fotografies penjades al bloc de les colònies i alguns comentaris que s’han publicat o ens han fet arribar, us volem comentar:

• L’objectiu de tots els blocs de l’escola és el de compartir el procés d’aprenentatge dels vostres fills i situar-vos en aquelles coses que passen i s’aprenen a les aules i a l’escola.
  • Que els alumnes tinguin l’oportunitat de poder explicar allò important, i poder-ho fer en un llenguatge diferent pel fet de que alguns dels seus lectors segurament no estan directament vinculats a l’escola (tenim força visites de mestres)
  • Les fotografies que es publiquen son per documentar allò que volem explicar.
  • En cap cas, l’objectiu dels blocs és el de “vendre l’escola” si no el de poder-la fer créixer i compartir-la, és per això, que si bé mirem de que surtin produccions i situacions de tots i amb tots els alumnes, no en portem un registre. Som conscients de que hi ha alumnes que surten molt i altres pocs, ja sigui per l’atzar o perquè l’alumne no li agrada massa sortir.
  • Creiem molt en el fet de poder-nos explicar i compartir el què fem (alumnes, mestres, famílies, …). Aquest fet ens ajuda a reflexionar sobre el què fem i el què aprenem.
  • Ens sap greu els comentaris que donen a entendre que hi ha alumnes de primera i alumnes de segona. El nostre principal objectiu és el d’acompanyar i documentar la vida d’escola, una vida en constant canvi.

Esperem poder haver aclarit possibles dubtes. Si no és així, esperem els vostres comentaris

Atentament

Claustre de mestres

maig 2015

CANTÀNIA 2015

El divendres 15 de maig, els nois i les noies de la classe de grans van anar fins al teatre Kursal de Manresa a participar d’una nova edició de Cantània.

Ens ho vàrem passar molt bé, tant les mares, pares i mestres que van venir a veure’ns com nosaltres dalt de l’escenari.

Tot un luxe!

“TRAILER WORLD, EL MUSICAL”

Els alumnes de 4art d’ESO de l’institut de Vacarisses ens han fet arribar aquest vídeo promocional d’un musical que representaran per poder recollir fons pel viatge de final de curs.

Amb la qualitat que hi ha en aquest vídeo, estem segurs que no us defraudaran si els aneu a veure!!!

[youtube]https://youtu.be/fkApqYdkhFk[/youtube]

JOC D’ORIENTACIÓ

El dissabte 9 de maig, els més valents i intrèpids van anar fins als boscos de Mossèn Homs a participar d’un joc d’orientació.

Malgrat anar amb el Xavi, no es van perdre i ho van fer molt bé!!!

LES CARAMELLES A VILADECAVALLS

El grup de CARAMELLAIRES de Rellinars han participat a la trobada que s’ha fet el divendres 1 de maig a Viladecavalls.

La revista digital La Torre se n’ha fet ressò i ha tret una fotografia dels balladors i balladores de Rellinars.

Felicitats!!!