ELS BOMBERS A P3

La Classe de les Marietes hem treballat l’ofici dels bombers. Han vingut els pares dl Biel i del Marc i ens han ensenyat el vestuari i les eines que utilitzen. hem anat al Parc de bombers Voluntaris. A tots els volem agrair la seva dedicació. Ens ho hem passat molt bé i hem après molt.

VISITA DELS PARES DEL BIEL I DEL MARC

VISITA AL PARC DE BOMBERS DE LA POBLA

FI DE CURS- GRUPS DE PARVULARI

GRUPS EDUCACIÓ INFANTIL FI DE CURS

PROJECTE: LES FALLES

Les falles van ser declarades per la UNESCO Patrimoni Immaterial de la Humanitat i vam voler que els nostres alumnes coneguessin les nostres falles: vam anar a l’exposició Itinerant del Museu Etnològic de Catalunya, vam anar a l’Espai Raier on preparaven les falles, vam construir la nostra pròpia falla, vam ballar la Sardana de La Pobla i vam donar la benvinguda a l’estiu a la nostra manera: amb joc d’aigua i experimentació.

SORTIDA A ARAMUNT

Tots els alumnes d’educació Infantil vam anar a Aramunt en autocar!
Allà vam entrar a les granges i corrals a veure i agafar corders, gallines, tocinos, conills,…
Després vam anar al camp de futbol a jugar i a dinar.
Ens ho vam passar molt bé.
Volem donar les gràcies a totes les persones d’Aramunt que fan possible aquesta sortida

Tallers 3r trimestre 15-16

Acabarem el curs passant-nos-ho molt bé:
– Jocs de pati dirigits
– L’ampolla de la calma
– Enfilem fruites
– Plàstica amb plastilina
– Disfresses
– Plàstica amb pintura
i fer collarets

TALLERS DEL SEGON TRIMESTRE CURS 15-16

Sempre és divertit compartir espai , joc i aprenentatge amb els nostres amics i amigues.
Aquest segon trimestre hem fet:
– Pintar testos metàl.lics
– Construccions amb material reciclat
– Fang
– Expressió corporal
– Imans
– Rellotge de les emocions
– Maquillatge

PLANTEM ENCIAMS!

El segon trimestre vam preparar testos per a la PRIMAVERA:
Cadascú ha plantat un enciam que vam anar a comprar al mercat. Ara el cuidarem: el regarem, el posarem al sol i el vigilarem per a que es faci gran i ens el puguem menjar quan ens l’emportem cap a casa.

DIJOUS GRAS, BOTIFARRA MENJARÀS! 2016

A l’escola vam començar les festes de Carnaval amb la preparació i esmorzar de pa amb botifarra. Bé que ens ho vam passar preparant-ho i bo que ho vam trobar!

MENGEM LA MONA- març de 2016

Qué dolça, què bona!
I com ens hem llepat els dits i els bigotis!

Acabem el 2n trimestre: al pati ens hem trobat amb els amics més grans de 1r i 2n i hem menjat la mona plegats

JOCS INTERNIVELLS

INICIEM EL TERCER TRIMESTRE AMB TALLERS MOLT DIVERTITS: DESCOBRIM ELS JOCS DE LES TOTES LES AULES