El dia de Sant Jordi va ser molt divertit. Aquest any enlloc d’anar a veure les paradetes al centre de Granollers, ens vam quedar a l’escola. Al matí, a la pista hi havia unes quantes parades de llibres per on vam passejar, vam triar els llibres que vam voler, ens vam seure o estirar en un racó i després vam passar una bona estona llegint-los.
Després del pati, els alumnes de 4tA van representar la llegenda de St. Jordi i també van venir els pares a veure-la.
A la tarda, els nens i nenes d’infantil ens vam barrejar per petits grups i vam poder escoltar dos contes explicats pels pares i mares voluntaris. Ens va agradar molt que vinguessin els nostres pares a fer una activitat amb nosaltres.
I els alumnes de primària ens vam quedar al pati central perquè hi havia els Jocs Florals. Durant les setmanes anteriors de Sant Jordi vam estar escrivint diferents poesies que ho vam presentar en el concurs. A la tarda van dir els guanyadors. Va ser molt emocionant perquè tots ens vam esforçar molt i volíem guanyar!!!