Presentació de la classe de 2nB

Hola, som la classe de Les cigonyes, de 2nB.

Ens agrada jugar amb les coses de la classe.  Ara estem fent un treball de la pintora Tarsila do Amaral amb pintura i retallables. També farem el projecte dels dinosaures perquè ens hem posat d’acord i ens agrada a tots.

Aquest febrer ha vingut una companya nova, la Nerea, i ja som 20 nens i nenes.

A classe de matemàtiques ens hem mesurat i hem descobert qui és més alt i qui és més baix.

Dijous 2 de febrer va nevar i vam sortir al pati a jugar amb la neu: va ser genial que nevés mentre érem a l’escola!

Hem anat a l’Escola municipal d’art i hem fet un capitell amb fang perquè ens han explicat moltes coses sobre l’art romànic.

La nostra senyoreta, la Pili, diu que som bastant treballadors però molt trastos i xerraires!

APA, FINS LA PROPERA!

Publicat dins de 2n, Cicle Inicial | 2 comentaris

Presentació de la classe de 2nA

Hola,

La nostra classe de 2nA es diu Les orenetes, i som 20 nens i nenes moguts i alegres. El més gran de tots és l’Adrià i el més petit és en Tommy. Aquest any ja farem tots els 8 anys!

La M.Àngels ens ensenya moltes coses cada dia; fem coses interessants a matemàtiques (diferents operacions, mesurar persones, la centena…), a medi, a informàtica… Ens ho passem bé amb els ordinadors perquè fem jocs i activitats divertides.

A medi van sortir uns quants temes pel projecte: l’espai, el bosc, els llops, els lloros, el fons del mar, el cos humà, les ones, el Pokemon, i moltes més coses interessants. Al final farem un projecte sobre el bosc i les plantes, i la M.Àngels va estar molt contenta quan vam aconseguir posar-nos d’acord sobre el tema perquè ens va costar molt fer-ho!

Ens agraden els deures perquè són divertits encara que també una mica difícils, però sobretot ens agrada jugar perquè així també podem aprendre coses nostres i dels nostres companys. A classe, els companys i companyes intentem ajudar-nos entre nosaltres.

Ah!, i tenim un jardí amb maduixeres, un cirerer i hem plantat bulbs que sortiran a la primavera.

FINS LA PROPERA!

Publicat dins de 2n, Cicle Inicial, General | Deixa un comentari

Presentació dels Cavallets de mar (1rA)

Hola,

som la classe dels Cavallets de mar de 1rA, i ens agrada molt venir a l’escola!

Fem educació física, música (és divertit quan toquem els “cocos”) i a matemàtiques estem aprenent les desenes. També fem pintures i al pati juguem a futbol.

Ja ens han donat deures, com als grans, i ens agraden molt.

Tenim uns peixos petitonets a l’aquari de la classe que es diuen Guppys.

A l’escola vam recollir joguines pels nens pobres, i quan vam tornar al gener de les vacances de Nadal, els Reis també ens en havien deixat de noves a l’aula.

Ens ho passem molt bé al “cole” i amb la Llumineta hem recollit diners per a una escola del Senegal, que no tenien taules ni coses per a fer classe.

FINS AVIAT!

Publicat dins de 1r, Cicle Inicial | 1 comentari

Presentació de Les estrelles de mar (1rB)

Hola,

som la classe de les Estrelles de mar de 1rB, i ens agrada anar a l’escola per a aprendre coses!

Estem contents perquè ja tenim 6 anys i aviat en farem 7.

A classe ja hem posat la sorra i les algues a l’aquari, i pel febrer anirem a veure el de Barcelona.

Ens agrada fer educació física amb l’Eli (abans amb la Maite també ,que ja ha tornat i estem alegres per això. També ens agrada fer música amb l’Elena, jugar al pati, menjar carn arrebossada al menjador, dibuixar cotxes de carreres i fer pintura.

Per fi ja ens han donat deures, com als grans, i ens agraden molt les matemàtiques i treballar!

FINS AVIAT!

Publicat dins de 1r, Cicle Inicial | 2 comentaris

Ja tenim nom de classe!!!

Després d’una llarga conversa, on tots els nens i nenes de P4 hem aportat molts noms diferents, i després d’una seriosa votació, hem acabat escollint els següents noms:

P4 A: ELS MICOS

P4 B: ELS CAVALLS

Preneu-ne bona nota, ja que aquest tema el treballarem tot el trimetres i demanem la vostra col·laboració per buscar informació. Tot s’hi val: fotos, dibuixos, contes, ninos

Publicat dins de P4 | Deixa un comentari

A P3 TRIEM EL NOM

Després d’uns dies d’adaptació a l’escola, hem parlat de com volem que es digui la nostra classe. Ens ha costat una miqueta, però finalment hem decidit:

DOFINS (P3A)

PINGÜINS (P3B)

Publicat dins de P3 | Deixa un comentari

TRIEM EL NOM A P5

Aquests primers dies hem estat decidint com volem que es digui la nostra classe de P5. És una decisió important, ja que tindrem aquest nom durant tot el curs, i a més farem un projecte durant el primer trimestre sobre el nostre nom.

Enguany els noms que hem triat són

ELS COETS (p5A)

ELS PLANETES (p5B)