Avui, dimarts, 19 de juliol el grup de Petits de l’escola d’estiu hem anat al mercat a comprar fruita per fer un batut. Al mercat hem pogut veure moltes parades: fruiteries, peixateries, drogueries… En aquesta última, la M. Àngels ens ha explicat què volia dir una drogueria i què hi venien.
L’Anna, venedora de fruits secs, ens ha ensenyat els diferents fruits secs, fruita confitada i hem pogut tastar les maduixes confitades. Estaven boníssimes!!!!
Després, hem anat a esmorzar al parc i quan hem arribat a l’escola hem pintat una marioneta.
Etiquetes:Escola d'estiu


Deixa un comentari