Estimades famílies,
Avui dilluns, 27 de juny, els vostres fills/es han començat una nova aventura: Misteris del Detectiu Mondore al Circ de la Papallona. En aquesta circular us informem de quatre cosetes bàsiques: els dies de sortida (piscina i excursions) i altres aspectes a tenir en compte.
RECORDATORI:
- Els nens i nenes d’Educació Infantil hauran de portar cada dia un paquet de tovalloletes a la motxilla.
- Cada dia, els nens i nenes d’Educació Infantil i Primària hauran de portar l’esmorzar i una gorra marcada.
- Els dilluns i dijous els nens i nenes d’Educació Infantil faran remullada a l’escola. Des de casa, cal que portin el banyador posat i la crema solar. I a la motxilla: la tovallola, la roba interior de recanvi, la crema solar, les xancletes (lligades a poder ser), algun joc i globus d’aigua i l’esmorzar. CAL QUE TOT ESTIGUI MARCAT.
- Els dilluns i dijous els nens i nenes de Primària aniran a la Piscina del Molí Nou. Des de casa cal que portin el banyador posat i la crema solar. I a la motxilla: la tovallola, la roba interior de recanvi, la crema solar, les xancletes, la gorra i l’esmorzar. Es recomana portar calçat còmode per caminar i després que es posin les xancletes a la piscina. CAL QUE TOT ESTIGUI MARCAT.
IMPORTANT:
- Els dimarts i dimecres al matí, de 9 a 10, els nens/es de Primària faran deures. Per tant, és important que des de demà portin els quadernets d’estiu.
- Entre el 28 i 29 de juny, els nens/es E. Infantil haurien de portar un tub de paper de WC (només el tub).
- Entre el 28 i el 29 de juny, tots els nens i nenes, haurien de portar una samarreta blanca amb el nom per poder-la estampar.
DIES D’EXCURSIÓ
- Les sortides seran de 9h a 18h INDEPENDENTMENT DE LA MODALITAT DE LA INSCRIPCIÓ.
- Divendres 1 de juliol:
o Mati: Espectacle “Dansant per la vida”.
o Tarda: Geocaching.
- Dimecres 6 de juliol: Matinal esportiva.
- Divendres 8 de juliol: Circ a les Feixes
- Dimecres 13 de juliol: La Gran Festa Familiar. Matí inflables i gimcana i a les 6 de la tarda Festa Familiar.
- De dijous 21 a divendres 22 de juliol: PRIMÀRIA: colònies a la Llacuna.
- Divendres 22 de juliol: INFANTIL: Granja escola
- Dimecres 27 de juliol: Matinal esportiva.
- Divendres 29 de juliol: Les deus aventura.
- PRIMÀRIA: piscina del Molí Nou, dilluns i dijous de 10h a 13h.
- INFANTIL: farem remullada a l’escola els dilluns i dijous.
- Els inscrits sense opció a dinar, hauran de portar el dinar de casa.
Per les excursions cal que portin: esmorzar, dinar, berenar, aigua, gorra i la samarreta de l’escola d’estiu.
TARDES:
- Dilluns: Informàtica + jocs esportius + berenar
- Dimarts: Taller + jocs esportius + berenar
- Dimecres: Jocs de taula + jocs esportius + berenar (Cal portar jocs de taula de casa)
- Dijous: Sortida al parc + jocs esportius + berenar
Totes les novetats i activitats les tindreu al facebook i al blog de l’escola: http://blocs.xtec.cat/escolapies/
Etiquetes:Escola d'estiu


Deixa un comentari