Els conills ja fa uns dies que juguem, experimentem i descobrim la llum.
Hem caçat i dibuixat ombres, hem jugat dins “la caseta fosca” amb les llanternes, hem fet ombres i hem jugat amb els colors i la llum.
Tot plegat ens ho hem passat molt bé i també hem après molt!
Etiquetes:P4


Deixa un comentari