Hola a tothom!
L’alumnat de 6è va gaudir ahir de la sortida programada per al 2n trimestre.
Molt puntuals vam sortir de l’escola i ens vam dirigir a l’estació de ferrocarrils per agafar un tren que sortia una mica abans de les 10.00 cap a La Pobla de Claramunt. Molt ràpidament, en 7 minuts, vam estar a La Pobla i allà ens vam dirigir des de l’estació fins al camí que puja al castell.
A mig camí vam parar breument a esmorzar per recuperar forces i vam continuar la pujada.
Un cop vam arribar ens va rebre el Xavi i ens va explicar com ens organitzaríem per fer la visita. Tots anàvem preparats amb una guia didàctica que havíem de completar durant la visita.
El castell és impressionant, i com que va fer un dia esplèndid també vam gaudir de la vista panoràmica de tot l’entorn des de dalt. Vam visitar el portal d’accés, les muralles, la presó, la Plaça, la Capella de Santa Margarida…
En finalitzar la visita iniciarem la baixada i vam fer una parada en una zona boscosa per dinar i jugar, allà vam poder construir cabanes.
L’hora de tornar a Igualada s’apropava i vam continuar la baixada fins arribar a l’estació i agafar el tren de tornada.
En arribar a l’escola encara vam tenir temps de celebrar l’aniversari de la nostra companya Lucia que ens va convidar a tots a una llaminadura.
Com podeu veure un dia fantàstic!
Etiquetes:6è


Deixa un comentari