Hola a tots i totes,
Ahir, dimecres, 17 de febrer, vam fer un petit reportatge fotogràfic de l’hora del menjador perquè pugueu veure com ens organitzem, com mengem, lo bé que ens ho passem en el temps lliure…
Etiquetes:Escola
Igualada
Hola a tots i totes,
Ahir, dimecres, 17 de febrer, vam fer un petit reportatge fotogràfic de l’hora del menjador perquè pugueu veure com ens organitzem, com mengem, lo bé que ens ho passem en el temps lliure…
Etiquetes:Escola
Deixa un comentari