Dimecres a la tarda, els nens i nenes de P-4 vam sortir a explorar els arbres del nostre barri. Amb l’ajuda d’en Xavi, pare de la Clàudia i un mestre en la matèria, vam aprendre un munt de coses que no sabíem dels arbres.
Continuarem la nostra recerca dels arbres a l’aula, amb el munt de mostres que vam trobar i les eines pròpies dels exploradors!
Des de l’escola volem agrair la col·laboració entusiasta i pacient d’en Xavi.
Gràcies!!
Etiquetes:P4


Deixa un comentari