Bona tarda famílies!
Avui hem fet unes ulleres de cap d’any molt divertides perquè comencem l’any fent xerinola!
A la tarda hem jugat amb jocs de taula i jocs esportius.
Fins demà!
Etiquetes:Escola
Igualada
Bona tarda famílies!
Avui hem fet unes ulleres de cap d’any molt divertides perquè comencem l’any fent xerinola!
A la tarda hem jugat amb jocs de taula i jocs esportius.
Fins demà!
Etiquetes:Escola
Deixa un comentari