Bona tarda famílies!
Avui en motiu del dia dels innocents hem fet “llufes” i ens les hem enganxat els uns als altres.
Després, al menjador de l’escola, hem realitzat un taller de cuina: un ninot de neu amb galetes i xocolata. Ens hem llepat els dits!
A la tarda hem fet jocs i circuits al gimnàs i també activitats amb la pissarra digital.
Fins demà!
Etiquetes:Escola


Deixa un comentari