4t: Visita al Caprabo

Ahir, l’alumnat de 4t, va realitzar una visita al Supermercat Caprabo. L’objectiu d’aquesta visita era prendre consciència de la importància d’una bona alimentació així com aprendre a fer una compra saludable.
Aquí teniu diferents moments de la visita.

Etiquetes:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *