Sant Josep de Calassanç

Avui, en motiu de la festa de Sant Josep de Calassanç, els alumnes de les Escolàpies d’Igualada hem anat al Xipreret a fer diferents jocs. Hem passat una bona estona tots plegats.
A continuació podeu veure les fotografies de les activitats.

Etiquetes:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *