Avui, en motiu de la festa de Sant Josep de Calassanç, els alumnes de les Escolàpies d’Igualada hem anat al Xipreret a fer diferents jocs. Hem passat una bona estona tots plegats.
A continuació podeu veure les fotografies de les activitats.
Etiquetes:Escola


Deixa un comentari