Les classes d’emprenedoria ja han començat i els nens i nenes de cinquè ja estem en marxa. Fins ara hem estat preparant les candidatures i ja hem pogut votar l’equip directiu de cada empresa i el nom. A continuació teniu un recull de fotografies de tot aquest procés. Esperem que us agradin!
Etiquetes:5è


Deixa un comentari