SETMANA DEL 11 AL 15 DE MAIG

Bon dia nens i nenes de tercer!

Una setmana + una setmana –

Ànims!

 

         ———————————————————————————————————

DILLUNS, 11 DE MAIG

ELS TRIANGLES

Aquesta setmana treballem els tipus de triangles.

1.-Mira el vídeo, que ens explica els tres tipus de triangles segons la mida dels costats.

2.- Tipus d’angles segons els seus costats.

Classificació de triangles i quadrilàters

3.- Recorda els tipus d’angles en aquest vídeo.

4.- Els triangles segons els seus angles.

Classificació de triangles i quadrilàters

5.-Llegeix les pàgines del llibre de matemàtiques 128 i 129.

6.- Fes els exercicis 18, 19 i 20 del quadernet de mates de la pàgina 138 i 139. Si no tens el llibre ho pots fer en la llibreta.

SOLUCIONARI DE LES ACTIVITATS DEL QUADERNET

5.- ACTIVITAT CLASSDOJO: Fes una foto a la feina del quadernet i puja-la al classdojo.

          ———————————————————————————————————

COMPRENSIÓN LECTORA DE CASTELLANO

1.- Lectura del la unidad 8 páginas 100, 101 y 102.

2.- Realiza los ejercicios 1, 2, 3, 4, 5, 6 y 7 de las páginas 135, 136, 137 y 138. 

SOLUCIONARIO DEL CUADERNO

3.-ACTIVIDAD CLASSDOJO: Haz una foto a tu cuaderno y súbela al classdojo.

         ———————————————————————————————————

DIMARTS, 12 DE MAIG

 

AGUS I ELS MONSTRES

 

Mira i investiga la pàgina de l’Agus!

https://www.agusandmonsters.com/es/

         ———————————————————————————————————

DIMECRES, 13 DE MAIG

CÀLCUL MATEMÀTIC

1.- Llegeix la pàgina 126 del llibre de matemàtiques.

2.- Realitza l’exercici 11 i 12 de la pàgina 133 del quadernet de matemàtiques

SOLUCIONARI DEL CÀLCUL

3.- ACTIVITAT CLASSDOJO: Càlcul fet!

         ———————————————————————————————————

LA C – QU

1.- Llegeix la pàgina 95 i 96 del llibre de català. Ens explica les normes d’ortografia de la c i la qu.

 

2.- Realiza les activitats 8 i 9 del quadernet de català de la pàgina 122

SOLUCIONARI ACTIVITATS QUADERNET

3.- ACTIVITAT CLASSDOJO: Fes una foto a la feina del quadernet i puja-la al classdojo.

          ———————————————————————————————————

DIJOUS 14 DE MAIG

LES FUNCIÓ DE RELACIÓ DELS  ANIMALS

1- Llegeix la informació de la funció de relació dels animals.

2- Visualitza el vídeo.

3.-ACTIVITAT CLASSDOJO: Contesta la pregunta.

  • Explica com es desplaça cadascun d’aquests animals; el tigre, el colom i el cocodril.

 

1. Click on the video and learn about telling the time (HALF PAST)

2. Click and play games about THE TIME
3.-Go to Pupil’s book UNIT 5 and look on page 41 activity 11: LISTEN AND SING THE SONG!

4.- WORKSHEET

3.-CLASSDOJO ACTIVITY : Fes el worksheet.

         ——————————————————————————————————–

DIVENDRES, 15 DE MAIG

ARA TOCA BALLAR!

1.-Clica a la foto aniràs al document on estan enllaçats tots els balls!

2.- ACTIVITAT CLASSDOJO:  Escull el ball que més t’agradi i grava’t. Puja el vídeo al classdojo.

CANÇÓ: El poll i la puça 

Et proposo una cançó molt bonica perquè gaudeixis cantant-la sol o amb la teva família. Segur que t’agradarà!

INSTRUMENTS: Endevinalles

A veure si encertes aquestes 8 endevinalles d’instruments musicals!

Envia al meu correu mcogul@xtec.cat les solucions de les endevinalles per ordre, amb el nom de l’instrument i la família a la qual pertany (corda, vent o percussió). Vigila perquè un d’ells és de corda i percussió alhora! Vinga, som-hi! Termini 24 de maig.

  1. Soc clar i soc net, i quan faig notes tiro pel dret. Què és?
  2. De forma i de nom soc geomètric, i el meu material metàl·lic.
  3. Només podré sonar, si les meves dents blanques i negres fas bellugar.
  4. Pau Casals el va tocar i a tots ens va enamorar.
  5. Un líquid que és bo per beure i un altre per amanir, formen un instrument que dóna goig de sentir.
  6. Un tub ple de forats que els seu so dolç ens deixa bocabadats. Prepara’t,  l’any vinent la tocaràs!
  7. Tinc un so molt cridaner tararí tararà!… I desperto tot el carrer.
  8. De la Xina vaig venir. Obre la caixa si em vols descobrir!

 

Bon cap de setmana!