Bon dia nens i nenes de tercer!
Una setmana + una setmana –
Ànims!

———————————————————————————————————
DILLUNS, 11 DE MAIG

ELS TRIANGLES
Aquesta setmana treballem els tipus de triangles.
1.-Mira el vídeo, que ens explica els tres tipus de triangles segons la mida dels costats.
2.- Tipus d’angles segons els seus costats.

3.- Recorda els tipus d’angles en aquest vídeo.
4.- Els triangles segons els seus angles.

5.-Llegeix les pàgines del llibre de matemàtiques 128 i 129.
6.- Fes els exercicis 18, 19 i 20 del quadernet de mates de la pàgina 138 i 139. Si no tens el llibre ho pots fer en la llibreta.

SOLUCIONARI DE LES ACTIVITATS DEL QUADERNET
5.- ACTIVITAT CLASSDOJO: Fes una foto a la feina del quadernet i puja-la al classdojo.
———————————————————————————————————

COMPRENSIÓN LECTORA DE CASTELLANO
1.- Lectura del la unidad 8 páginas 100, 101 y 102.


2.- Realiza los ejercicios 1, 2, 3, 4, 5, 6 y 7 de las páginas 135, 136, 137 y 138. 

3.-ACTIVIDAD CLASSDOJO: Haz una foto a tu cuaderno y súbela al classdojo.
———————————————————————————————————
DIMARTS, 12 DE MAIG

AGUS I ELS MONSTRES
Mira i investiga la pàgina de l’Agus!
https://www.agusandmonsters.com/es/
———————————————————————————————————
DIMECRES, 13 DE MAIG

CÀLCUL MATEMÀTIC
1.- Llegeix la pàgina 126 del llibre de matemàtiques.

2.- Realitza l’exercici 11 i 12 de la pàgina 133 del quadernet de matemàtiques

3.- ACTIVITAT CLASSDOJO: Càlcul fet!
———————————————————————————————————

LA C – QU
1.- Llegeix la pàgina 95 i 96 del llibre de català. Ens explica les normes d’ortografia de la c i la qu.

2.- Realiza les activitats 8 i 9 del quadernet de català de la pàgina 122

SOLUCIONARI ACTIVITATS QUADERNET
3.- ACTIVITAT CLASSDOJO: Fes una foto a la feina del quadernet i puja-la al classdojo.
———————————————————————————————————
DIJOUS 14 DE MAIG

LES FUNCIÓ DE RELACIÓ DELS ANIMALS
1- Llegeix la informació de la funció de relació dels animals.


2- Visualitza el vídeo.
3.-ACTIVITAT CLASSDOJO: Contesta la pregunta.
- Explica com es desplaça cadascun d’aquests animals; el tigre, el colom i el cocodril.

3.-CLASSDOJO ACTIVITY : Fes el worksheet.
——————————————————————————————————–
DIVENDRES, 15 DE MAIG

ARA TOCA BALLAR!
1.-Clica a la foto aniràs al document on estan enllaçats tots els balls!
2.- ACTIVITAT CLASSDOJO: Escull el ball que més t’agradi i grava’t. Puja el vídeo al classdojo.

CANÇÓ: El poll i la puça
Et proposo una cançó molt bonica perquè gaudeixis cantant-la sol o amb la teva família. Segur que t’agradarà!
INSTRUMENTS: Endevinalles
A veure si encertes aquestes 8 endevinalles d’instruments musicals!
Envia al meu correu mcogul@xtec.cat les solucions de les endevinalles per ordre, amb el nom de l’instrument i la família a la qual pertany (corda, vent o percussió). Vigila perquè un d’ells és de corda i percussió alhora! Vinga, som-hi! Termini 24 de maig.
- Soc clar i soc net, i quan faig notes tiro pel dret. Què és?
- De forma i de nom soc geomètric, i el meu material metàl·lic.
- Només podré sonar, si les meves dents blanques i negres fas bellugar.
- Pau Casals el va tocar i a tots ens va enamorar.
- Un líquid que és bo per beure i un altre per amanir, formen un instrument que dóna goig de sentir.
- Un tub ple de forats que els seu so dolç ens deixa bocabadats. Prepara’t, l’any vinent la tocaràs!
- Tinc un so molt cridaner tararí tararà!… I desperto tot el carrer.
- De la Xina vaig venir. Obre la caixa si em vols descobrir!
Bon cap de setmana!

