La gran caminada

El divendres dia 18 d’octubre els alumnes de 2n, 3r, 4t, 5è i 6è, vam fer una gran caminada. Vam sortir de Pau direcció Palau. De Palau a Sant Onofre. Tot seguit varem anar cap a Mas Ventós i Santa Helena. Varem dinar a Mas Ventós i vam tornar cap a Pau passant per la creu Blanca.

Aquí teniu algunes fotografies i un enllaç al google earth amb la ruta realitzada.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-y2tJ-fv-t4[/youtube]

EL DIA A DIA A L’ESCOLA!

A L’ESCOLA NO NOMÉS HEM TREBALLAT A PARTIR DELS LLIBRES!

TENÍEM RACONS DE TREBALL ON FÈIEM ACTIVITATS DE CAIRE MÉS LÚDIC DE MATEMÀTIQUES, LLENGUA I TRAÇ! TANT TREBALLÀVEM LLETRES AMB EL COS, COM NÚMEROS AMB PLASTILINA, COM EXPERIMENTÀVEM AMB OBJECTES PER VEURE SI EREN LLEUGERS O PESATS, FÈIEM TRAÇ AMB FARINA, JUGÀVEM AMB TAPS DE DIFERENTS MATERIALS I TEXTURES, CONTRUÍEM COSES AMB EL TANGRAM, FÈIEM SERIACIONS AMB PECES DE FUSTA I MOOOOOLTES COSES MÉS!! TAMBÉ ENS HEM FET MASSATGES ELS UNS ALS ALTRES I AIXÍ HEM APRÈS A RELAXAR-NOS I TREBALLAR MÉS TRANQUIL·LAMENT!

AQUÍ HO VEUREU! ;)

ESCOLA!

EL PROJECTE DE LES FLORS I SERPS A P5 I PRIMER!

AQUEST TRIMESTRE HEM FET EL PROJECTE DE LES FLORS I LES SERPS!

DES D’UN PRINCIPI HEM VOLGUT PARTIR DELS INTERESSOS DELS NENS I NENES I DE LES SEVES GANES D’APRENDRE I CURIOSITAT!

EL PRIMER PAS ÉS MIRAR QUÈ SABEM I QUÈ VOLEM SABER DEL TEMES A TREBALLAR. DESPRÉS, BUSQUEM INFORMACIÓ A PARTIR DE DIFERENTS FONTS COM PODEN SER LES REVISTES, LES ENCICLOPÈDIES, ELS CONTES I L’ORDINADOR A PARTIR DE INTERNET.

UN COP FET AIXÒ JA PODEM POSAR FIL A L’AGULLA!

OBSERVAR FLORS AMB LUPA, FER COLÒNIA AMB FLORS I ALCOHOL, VEURE VÍDEOS D’ENCANTADORS DE SERPS, MOURE’NS COM UNA SERP.. SÓN ALGUNES DE LES ACTIVITATS QUE HEM REALITZAT EN AQUEST PROJECTE!

AQUÍ TENIU UNA MOSTRA!

LA MOTIVACIÓ ÉS UN DELS ENGRANATGES PRINCIPALS DE L’APRENENTATGE :)!

SERPS I FLORS!!!

LA PLÀSTICA A LA CLASSE DELS SUPERS!

JA S’ACOSTA EL FINAL DE CURS I ELS SUPERNENS I NENES JA ENS HEM EMPORTAT LA CARPETA DE PLÀSTICA A CASA!!!!

HEM INTENTAT FER UNA MICA DE TOT! DES DE TREBALLAR DOS PINTORS COM PIET MONDRIAN I SALVADOR DALÍ FINS A PROVAR DIFERENTS TÈCNIQUES, EXPERIMENTAR AMB DIFERENTS MATERIALS I TEXTURES, FER DIBUIXOS LLIURES, TREBALLAR EL MODELATGE AMB EL FANG I MOLTES COSES MÉS!!!!!

AQUÍ HI HA UN RECULL D’IMATGES DELS NOSTRES PETITS ARTISTES POSANT EN PRÀCTICA LA SEVA CREATIVITAT I IMAGINACIÓ!!!!!

ESPEREM QUE US AGRADI ;)

SUPER PLÀSTICA

COLÒNIES!!

EL 16 I 17 DE MAIG VAM ANAR TOTA L’ESCOLA DE COLÒNIES A LA CASA DE “CAN SANS” A FELLINES.

VA ESTAR MOLT I MOLT BÉEEE! ENS HO VAM PASSAR GENIAL!

EN ARRIBAR, ENS VA REBRE LA CLARA I ENS VA EXPLICAR LES NORMES DE LA CASA. DESPRÉS, VAM ESMORZAR I VAM REPARTIR HABITACIONS!! VAM FER UNA VOLTA PER LA CASA I VAM ANAR A DINAR. A LA TARDA VAM FER TALLERS RELACIONATS AMB LA GRANJA (INFANTIL I PRIMER) I EL CANVI CLIMÀTIC (DE SEGON A SISÈ). EN ACABAR ELS TALLERS… UNA DUTXA I A SOPAAAAAAAAAR!!  A LA NIT DESPRÉS DE SOPAR VAM ANAR A LA DISCO!!! UUUUAUUUUU! AL MATÍ SEGÜENT, DESPRÉS D’ESMORZAR, VAM FER UN ALTRE TALLER I DESPRÉS VAM DINAR. A CADA TORN DELS ÀPATS UN GRUP DE NENS S’ENCARREGAVA DE PARAR I DESPARAR TAULA. UN COP VA ARRIBAR L’AUTOCAR JA ESTÀVEM DE TORNADA CAP A PAU!!

JA VEUREU QUE BÉ QUE ENS HO VAM PASSAR!

colònies