Acomiadem el curs tots plegats.

A l’escola per acabar el curs es va organitzar el dilluns 20 de juny a la tarda una festa per compartir i gaudir tots junts amb els pares.

Aquesta festa ha girat entorn a l’eix de l’amistat, perquè durant tot el curs s’ha anat treballant a l’escola amb diferents activitats.

Per tal de fer participar pares i alumnes des de l’escola es va demanar que cada família portés de casa la silueta del seu fill/a. D’aquesta manera les aniríem enganxant a la tanca del pati de l’escola, simbolitzant la unió de tots i que tots/es formem part d’ella. I per complementar l’activitat es donava la opció, a qui volgués a escriure una frase referent a aquest valor.

Com a cloenda de la festa, hi va haver un tastet de fruita i l’explicació d’un conte.

Des d’aquí, volem dir a les famílies:

Moltes gràcies per la vostra implicació, col·laboració i participació! El pati de l’escola ha quedat genial!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *