A P5 els dilluns i dimarts fem psicomotricitat. Les sessions solen tenir un esquema que anem repetint. Abans d’entrar a l’aula ens descalcem i agafem unes sabates silencioses que estan pintades a la paret per tal d’entrar tranquils i amb ordre. Un cop a l’aula ens posem unes sabates per estar més còmodes que només utilitzem en aquest espai i ens asseiem al banc tots junts. És el moment de recordar les normes de joc i d’explicar quins materials poden utilitzar ( peces toves, coixins, robes, disfresses, xanques, pilotes…). El material va canviant a cada sessió. A partir d’aquí els nens poden jugar lliurement.
Aquesta activitat els ajuda a conèixer el propi cos i les seves possibilitats, els permet relacionar-se amb els altres i adquirir més autonomia. Es treballa la creativitat, amb el joc simbòlic i amb els materials proposats.
Després d’una estona d’activitat intensa cal tornar a la calma. Per fer-ho utilitzem diferents formes com ara: expressar oralment allò que hem jugat, a través d’un dibuix, amb música tranquil.la…
A l’aula de psico ens ho passem molt bé. Ens encanta!!